Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
Otilia Zamfir
900
Moroccanoil, un nume sinonim cu îngrijirea de lux a părului, a făcut valuri în industria de frumusețe odată cu lansarea noului lor produs revoluționar, Moroccanoil Purple, și a nuanțelor inedite Color Calipso Grey Violets. Această mișcare surprinzătoare vine în întâmpinarea nevoilor crescânde ale părului blond, cu șuvițe deschise sau grizonat, oferind o soluție inovatoare pentru corectarea tonurilor nedorite și îmbunătățirea calității părului.
Evenimentul de lansare a avut loc la prestigiosul salon Cristi Pascu Exclusive, unde oaspeții selectați au fost martorii unor demonstrații spectaculoase de hairstyling realizate de Michel Baltazar, un artist internațional renumit al brandului Moroccanoil. Sub privirile atente ale invitaților, Baltazar a prezentat cele mai noi tehnici și coafuri inovatoare, subliniind beneficiile produselor Moroccanoil.
Pe lângă lansarea produselor, atmosfera evenimentului a fost îmbogățită de prezența unor figuri cunoscute precum Cătălin Botezatu, Raluca Bădulescu, Anca Serea și mulți alții, alături de influenceri de top din mediul online. Întreaga experiență a fost completată de momente muzicale și de o selecție delicioasă de gustări și băuturi.
Moroccanoil Purple și noile nuanțe Color Calipso Grey Violets reprezintă un pas înainte în domeniul îngrijirii părului, oferind soluții personalizate pentru nevoile individuale ale consumatorilor. Cu ajutorul acestor produse inovatoare, părul blond va străluci mai puternic și va arăta mai sănătos ca niciodată.